Sudjeluj i ti

Sloboda medija i sloboda govora znači dati građanima priliku da razgovaraju i dijele informacije. To nije privilegija samo nekolicine ljudi koji posjeduju ili kontroliraju velike medije. Komentiraj svoju realnost. 

Pridruži nam se

  • Politička nepismenost by Bertol Brecht

    „Najgora od svih vrsta nepismenosti je politička nepismenost. Politički nepismena osoba ne čuje, ne govori, ne sudjeluje u političkim događanjima. Ona ne zna da troškovi života: cijena graha, ribe, brašna, stanarine, cipela, lijekova, ovise o političkim odlukama. Politički nepismena osoba je toliko zaslijepljena da ponosno govori kako mrzi politiku. Ta osoba ne zna da se iz njegovog političkog neznanja rađa prostitucija, napuštena djeca i najgori od svih lopova – loši političari, korumpirani i potkupljeni od strane lokalnih i multinacionalnih tvrtki.“

    – Bertol Brecht

  • 1

Globalno izvješće o tehnologijama koju koriste nevladine organizacije je dvogodišnji istraživački projekt provodi Nonprofit Tech for Good. Izvješće pokazuje kako nevladine organizacije koriste priliku za komunikaciju putem interneta i e-pošte, internetske alate za prikupljanje sredstava, društvene medije, mobilnu tehnologiju i softver za produktivnost. Ovogodišnje izvješće sadrži tehnološka mjerila za Afriku, Aziju, Australiju i Novi Zeland, Europu, Latinsku Ameriku i Karibe, Sjedinjene Države i Kanadu.

Rezultati globalnog istraživanje u koje je uključena 5721 organizacija iz 160 zemalja

EUROPSKE ORGANIZACIJE I TEHNOLOGIJA

Dok 80% organizacija na razini svijeta ima web stranice, u samoj Europi je taj broj puno veći. 95% nevladinih organizacija u Europi ima web stranicu, a 26% ima internetsku trgovinu, što je najviša stopa na cijelom svijetu. 86% europskih organizacija ima istaknuta pravila o privatnosti na svojoj web stranici, više nego bilo koja druga regija. 40% koristi tehnologiju enkripcije za zaštitu svojih podataka. Visoke stope zaštite podataka vjerojatno odražavaju utjecaj GDPR-a.

80% europskih neprofitnih organizacija koristi email marketing u obliku newslettera. Od njih 39% šalje ažuriranja putem e-maila mjesečno, 29% kvartalno i 13% tjedno. Dakle, leci iz poštanskog sandučića nisu prošlost, samo su sada u elektronskom obliku. 

42% nevladinih organizacija u Europi plaća Google oglase, više nego u ostalim dijelovima svijeta. Također više ulažu u oglašavanje na Facebooku, Instagramu i Twitteru.

Prije 10 godina su organizacije s mobilnim web stranicama i Facebok stranicama prednjačile u korištenju tehnologija. Danas su ti alati uobičajena praksa. Napredne organizacije svoj fokus preusmjeravaju na primjenu alata “Četvrte industrijske revolucije” kao što su glasovne naredbe i strojno učenje. Budućnost su umjetna inteligencija, robotika i automatizacija. Umjetnu inteligenciju treba promatrati kao komponentu onoga što zovemo digitalna revolucija.

Nonprofit Tech for Good vodeći blog za profesionalnce zaposlene u neprofitnom sektoru. 

Cjelovito izvješće možete pogledati na linku: GLOBAL NGO TECHNOLOGY REPORT 2019


Grakni.HR koristi kolačiće kako bi vam osigurali bolju funkcionalnost stranica.
Odaberite gumb za više informacija ili „Prihvaćam“ za nastavak pregleda i korištenja stranica.