Uključite vašu tvrtku u korporativno volontiranje - volontiranje zaposlenika

10 Lip 2017

Tražite pravi način da svojim poslovanjem pridonesete održivom razvoju zajednice i vodite svoj posao na društveno odgovoran način?

Jeste li razmišljali o kreativnim načinima da motivirate članove svojega tima i omogućite im da povežu rad u vašoj tvrtci s potrebom da budu aktivni i odgovorni članovi društva u kojem žive?

Korporativno volontiranje

Predlažemo vam da razmislite o korporativnom volontiranju koje na odličan način spaja blagotvorno djelovanje na timski i volonterski duh!

Uredite dječje igralište ili park, popravite zapuštenu zgradu za mlade, odvedite starije osobe iz doma u kino, šetnju ili na kolače, pomognite osobama s invaliditetom... Brojni su načini kako se tvrtke mogu uključiti i provoditi korporativno volontiranje.

Što je to korporativno volontiranje?

Korporativno volontiranje podrazumijeva volonterski rad zaposlenika neke tvrtke koji se odvija unutar radnog vremena zaposlenika odnosno u organizaciji tvrtke u kojoj rade. Korporativno volontiranje ili volontiranje zaposlenika možemo definirati kao inicijative za opće dobro zajednice, planirane, organizirane i izvršene od strane zaposlenika te poticane i potvrđene od strane menadžmenta koje generiraju određene prednosti za sve ključne dionike tj. organizaciju, zaposlenike i zajednicu. Korporativno volontiranje jedan je od novijih oblika društveno odgovornog poslovanja, posebno kada je Hrvatska u pitanju. Radi se o vrlo specifičnom načinu pridonošenja boljitku zajednici u kojoj tvrtka djeluje i daje nove načine filantropskog djelovanja zajednici. Dakle, uz klasično odgovaranje na potrebe zajednice novčanim ili materijalnim doprinosima, privatnom sektoru se otvara mogućnost da:

  • zaposlenici volontirajući dobrovoljno pružaju svoja stručna znanja pro-bono, na korist neprofitnog sektora ili pojedinaca.
  • zaposlenici volontiraju po vlastitom izboru u socijalnim akcijama koje nisu usko povezane s njihovim područjem rada, ali odgovaraju na neku od aktualnih potreba zajednice u kojoj djeluje njihova tvrtka.

Korporativno volontiranje česta je navika čak i vrlo velikih poduzeća u svijetu, poput revizorskih tvrtki Deloitte i K.P.M.G., Nokie, Honde ili IBM-a. Kod nas ga u prvom redu promoviraju podružnice stranih kompanija, kao što je 'dm - drogeri markt' , ali sve više ga prihvaćaju i druge domaće tvrtke.

Prednost korporativnog volontiranja je u tome što za razliku od novčanih donacija daje rezultate koji su vidljivi odmah i to na način da tvrtka i njezini zaposlenici koji poklanjaju svoje vrijeme sudjeluju u njihovom ostvarivanju. Korporativno volontiranje unosi dašak svježeg zraka u prosječan radni tjedan, potiče timski duh i osjećaj zaposlenika da rade za tvrtku koja djeluje na dobrobit zajednice u kojoj žive.

U razvoju programa korporativnog volontiranja mogu vam pomoći upravo akteri iz područja civilnog društva, koji su upoznati s konkretnim potrebama zajednice i sigurno imaju dobru sliku o tome kako ovim putem postići najveći učinak.

Rado ćemo vam pomoći da napravite prve poteze u pravom smjeru, osmislite volontersko djelovanje u svojoj zajednici i motivirate vaše zaposlenike na volontiranje.
Pozivamo vas da se uključite u širenje korporativnog volontiranja u lokalnoj zajednici.

SVOJIM UKLJUČIVANJEM STVARAMO ZAJEDNICU U KAKVOJ ŽELIMO ŽIVJETI!

Neka volontiranje bude i VAŠ izbor !

 

Informacije o autoru teksta
Biserka Stojić
Upraviteljica Zaklade Sandra Stojić, Kutina. Borac za prava i kvalitetu života svakog čovjeka do njegovog kraja.
Ostale vijesti ovog autora: